Warning: A non-numeric value encountered in /home/arashkav/ravipodcast.ir/wp-content/plugins/ultimate-member/includes/core/class-cron.php on line 83

Warning: mktime() expects parameter 4 to be int, string given in /home/arashkav/ravipodcast.ir/wp-content/plugins/ultimate-member/includes/core/class-cron.php on line 85
دیالوگ باکس Dialogue​Box | مهدی ستوده | شنیدن روایت فیلم‌ها و سینما ایران به صورت صوتی - پادکست راوی

دیالوگ باکس Dialogue​Box | مهدی ستوده | شنیدن روایت فیلم‌ها و سینما ایران به صورت صوتی

پادکست دیالوگ باکس

پادکست دیالوگ باکس

آیا تا به حال فکر کردید که برای شنیدن خلاصه فیلم‌ها باید چه کار کرد؟ آیا وقت کافی برای تماشا فیلم ندارید اما دوست دارید تا روایت فیلم‌ها در ذهن شما حک شود؟ Dialogue​Box این کار را برای شما انجام داده است. بسیاری از ما ناشی از وجود مشغله های فراوان، قادر به تماشای فیلم نیستیم و یا پس از مشاهده یک فیلم، نتوانستیم یک درک درستی از بخشی از فیلم را داشته باشیم. با به دنبال کردن Dialogue​Box می‌توانید تحلیل و روایت فیلم‌های ایرانی که توسط سینمای ایران ایجاد شده است را تماشا کنید.

به شما پیشنهاد می شود تا تمامی پادکست های Dialogue​Box را به صورت کامل دنبال کنید.

دیالوگ باکس، شنیدن روایت فیلم ها و سینما ایران

اگر بخواهیم به طور کلی Dialogue​Box را مورد بررسی قرار دهیم، به این صورت خواهد بود که اکثر پادکست‌های دیالوگ باکس در رابطه با تحلیل و تعریف روایت فیلم‌های ایرانی می باشد. هدف از ساخت پادکست دیالوگ باکس این است که دیالوگ‌های معروف فیلم‌های منتخب ایرانی را بشنوید و از این جهت روز شما تغییر پیدا کند.

تا به حال بیش از ۷۷ اپیزود در Dialogue​Box منتشر شده است که تمامی آن ها حول محوریت داستان‌های فیلم و دیالوگ‌های آنها است و شما می‌توانید بدون تماشا فیلم، به راحتی به دیالوگ‌های منتخب فیلم و داستان آنها که همراه با شعر و داستان است، گوش فرا دهید.

پادکست دایلوگ باکس

دیالوگ باکس چه موضوعاتی را دنبال میکند

همانطور که ذکر شد، اکثر موضوعاتی که در این پادکست ذکر می شود، حول محوریت داستان‌های فیلم سینمایی و سریال ایرانی می باشد که توسط سینمای ایران تولید شده است. شما می‌توانید بدون تماشا فیلم، اقدام به شنیدن روایت و دیالوگ‌های معروف یک فیلم کنید و از آن لذت ببرید.

پادکست Dialogue​Box در سال ۱۳۹۵ برای اولین بار توسط یک گروه حرفه‌ای تولید شد که حول محوریت سینمایی و سریالی به خود داشت. حال شما می‌توانید از طریق رسانه‌های مختلف به پادکست دیالوگ باکس، گوش فرا دهید.

صرفا در اپیزودهای Dialogue​Box درباره مسائل سینمایی ایرانی صحبت نشده است و شما می‌توانید با گوش فرا دادن به پادکست‌های دیالوگ باکس، روح خود را زنده کنید و به دیالوگ‌های برتر سینمای ایران گوش فرا دهید. اغلب این دیالوگ‌های ذکر شده به قدری قوی هستند که برای سالهای طولانی در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شوند و نکات برتر زندگی در دیالوگ‌های ذکر شده وجود دارد. همانطور که ذکر شد تمامی دیالوگ های ذکر شده در Dialogue​Box، از فیلم ها و سریال های ایرانی می باشد.

اپیزودهای دیالوگ باکس

همانطور که ذکر شد، تا به امروز بیش از ۷۷ اپیزود از Dialogue​Box منتشر شده است که درباره دیالوگ‌های سینما ایران و سریال‌های ایرانی است که بسیار جذاب هستند.

زمانبندی انتشار اپیزود جدید

تاریخ انتشار اپیزود در Dialogue​Box طبق نمودار، می‌توان گفت تقریبا به صورت هفته‌ای می باشد.

میانگین زمان هر اپیزود

معمولا مدت میانگین برای هر اپیزود در Dialogue Box، یک ساعت می‌باشد و می‌تواند تا یک و نیم ساعت نیز ادامه پیدا کند.

پرمخاطب ترین اپیزود در دیالوگ باکس

پر مخاطب ترین اپیزود دیالوگ باکس در CastBox اپیزود شماره ۳۹ می باشد و همچنین در رسانه ساندکلاد، پادکست داستان خانه سنایی پادکست با بیش از ۱۰ هزار بار پخش، بیشترین بازدید را داشته است. تمامی ۷۷ اپیزود در سایت اسپاتیفای و آیتونز، ساندکلاود، CastBox و… منتشر شده است و شما می‌توانید به راحتی به پادکست های Dialogue​Box دسترسی داشته باشید.

پادکست دایلوگ باکس

اپیزود پیشنهادی راوی

(این قسمت توسط کاربر تکمیل میگردد)

 

راه های دسترسی به پادکست دیالوگ باکس

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله
دنبال کردن
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x