Warning: mktime() expects parameter 4 to be int, string given in /home/arashkav/ravipodcast.ir/wp-content/plugins/ultimate-member/includes/core/class-cron.php on line 85
پادکست دایجست Digesttt | فرشاد محمودی | راهی برای درک مسائل پیچیده به زبان ساده - پادکست راوی

پادکست دایجست Digesttt | فرشاد محمودی | راهی برای درک مسائل پیچیده به زبان ساده

پادکست دایجست

پادکست دایجست

تا به امروز، مطمئنا به مطالبی برخورد کردید که با پیچیدگی آن مسئله روبرو شدید و نتوانستید درک درستی از آن مسئله داشته باشید. با پادکست دایجست تمامی مسائل پیچیده که فراتر از ذهن شما است، می‌توانید برای خود ساده بیان کنید. متاسفانه برخی از شرکت‌های تولید محتوا نمی‌توانند به درستی مطالب را به مخاطب منتقل کنند و یا اینکه مخاطب توانایی درک درستی از محتوای حال حاضر ندارد، که با وجود این پادکست فارسی ، تمامی این مشکلات رفع شده است.

پادکست دایجست

پادکست دایجست، درک مسائل پیچیده را برای شما آسان می کند

شما میدانید پادکست چیست . اگر بخواهیم به طور کلی پادکست دایجست را مورد بررسی قرار دهیم، به این صورت خواهد بود که اکثر پادکست‌های پادکست digesttt در رابطه با توضیح مسائل پیچیده به زبان ساده است. همانطور که ذکر شد، ممکن است شما در طول روز با کلمات یا واژه‌هایی روبرو شوید که درک آن برای شما مشکل باشد و از این جهت با کمک پادکست digesttt می توانید درک موضوعات مختلف را برای خود آسان کنید.

تا به حال بیش از ۳۰ اپیزود در پادکست دایجست منتشر شده است که تمامی آن ها حول محوریت توضیحات مباحث پیچیده برای افراد می باشد.

برای مثال، شما ممکن است در شبکه های اجتماعی، درباره فمینیسم و… بشنوید. آیا می‌دانید که این واژه‌ها از کجا آمده است و دقیقا به چه معنی است؟ هیچ جای نگرانی برای عقب ماندن از اجتماع وجود ندارد. در واقع با به دنبال کردن digesttt، تمامی مشکلات این چنینی برای شما رفع خواهد شد.

پادکست دایجست

پادکست دایجست چه موضوعاتی را دنبال میکند

همانطور که ذکر شد، اکثر موضوعاتی که در پادکست دایجست ذکر می‌شود، حور محوریت مباحث پیچیده است. درک برخی از مطالب می‌تواند برای بسیاری از افراد مشکل باشد و از این جهت شما با گمراهی روبرو خواهید شد. پیشنهاد ما به شما این است که از این پادکست استفاده کنید و به اپیزودهای مختلف آن گوش فرا دهید و اگر در درک مسائلی مشکل داشتید، می توانید از طریق تماس با ما، شبکه اینستاگرام، تلگرام و دیگر راه های ارتباطی با آنها تماس برقرار کنید و از این جهت از آنها بخواهید تا برخی واژه ها را برای شما توضیح دهند.

صرفا در اپیزودهای Digesttt، درباره مسائل پیچیده صحبت نشده است و شما می‌توانید موضوعات مختلفی را در پادکست دایجست دنبال کنید. در واقع، با استفاده از پادکست Digesttt، مطمئن باشید که درک موضوعات پیچیده برای شما بسیار آسان خواهد شد.

دایجست، یک پادکست بی طرف است که تمامی موضوعات را بدون سانسور و بدون هیچ طرفی، برای شما شرح می‌دهد و از این جهت میتوان آن را یک پادکست کامل در زمینه هضم مسائل پیچیده دانست.

اپیزودهای پادکست دایجست

همانطور که ذکر شد، تا به امروز بیش از ۳۰ اپیزود از پادکست digesttt منتشر شده است که درباره درک مسائل پیچیده و مشکل است.

پادکست دایجست

زمانبندی انتشار اپیزود جدید

تاریخ انتشار اپیزود در پادکست digesttt طبق نمودار به صورت هفتگی – ماهانه است.

میانگین زمان هر اپیزود

معمولا مدت میانگین برای هر اپیزود در پادکست Digesttt، یک ساعت می‌باشد و می‌تواند تا یک و نیم ساعت نیز ادامه پیدا کند.

پرمخاطب‌ترین اپیزود در پادکست دایجست

پرمخاطب‌ترین اپیزود پادکست دایجست در سایت Podbean اپیزود بررسی سیستم‌های اقتصادی می‌باشد و همچنین در رسانه‌های مختلف نظیر اسپاتیفای، اپل پادکست، گوگل پادکست، خود سایت دایجست و… به تمامی اپیزودهای پادکست digesttt گوش فرا دهید و در آن شبکه‌های اجتماعی، اقدام به ثبت نظر خود کنید.

همانطور که ذکر شد، به شما پیشنهاد می‌شود تا حتما این پادکست را دنبال کنید.

پادکست دایجست digesttt

اپیزود پیشنهادی راوی

(این قسمت توسط کاربر تکمیل میگردد)

 

راه های دسترسی به پادکست دایجست

 

۵ ۱ vote
امتیازدهی به مقاله
دنبال کردن
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x