Warning: A non-numeric value encountered in /home/arashkav/ravipodcast.ir/wp-content/plugins/ultimate-member/includes/core/class-cron.php on line 83

Warning: mktime() expects parameter 4 to be int, string given in /home/arashkav/ravipodcast.ir/wp-content/plugins/ultimate-member/includes/core/class-cron.php on line 85
رادیو جولون | راهنمای سفر و مهاجرت شما به صورت گام به گام - پادکست راوی

رادیو جولون | راهنمای سفر و مهاجرت شما به صورت گام به گام

رادیو جولون

رادیو جولون

آیا تا به حال به رفتن به خارج از کشور فکر کرده اید؟ شما می‌توانید با استفاده از پادکست‌های رادیو جولون، اقدام به دریافت گام به گام مهاجرت و راهنمای سفر به کشورهای خارجی ارزان قیمت کنید و از این جهت بتوانید سفر خود را بسیار بهتر از قبل مدیریت کنید. مهم نیست که شما تا به امروز تجربه سفر به خارج از کشور را دارید یا خیر، با وجود رادیو جولون، سفر برای شما بسیار آسان خواهد شد و یک راهنمای کامل برای سفر و مهاجرت به کشورهای خارجی است. از این جهت به شما پیشنهاد می‌شود تا به این پادکست جذاب، گوش فرا دهید.

رادیو جولون، راهنمای شما برای مسافرت و مهاجرت

اگر بخواهیم به طور کلی Radio Joloun را مورد بررسی قرار دهیم، به این صورت خواهد بود که اکثر پادکست‌های رادیو جولون در رابطه با مهاجرت، مسافرت و زندگی در یک کشور خارجی نظیر کشورهای همسایه است. پادکست جولون، به اکثر سوالات متداول شما پاسخ داده شده است و از این جهت می‌تواند یک راهنمای جامع برای شما باشد و یا اینکه اگر تا به امروز تجربه چندین سفر خارج از کشور را داشته اید، می‌توانید از این به بعد سفر خود را بهتر مدیریت کنید.

تا به حال بیش از ۳۰ اپیزود در پادکست جولون منتشر شده است که تمامی آن‌ها حور محوریت سفر کوتاه مدت، بلند مدت و مهاجرت است و این داستان‌ها برای اکثر کشورهای پرتردد ایرانی‌ها است. شما می‌توانید با گوش فرا دادن به پادکست جولون، اقدام به بهینه کردن مسافرت خود کنید و هزینه‌ها را به صورت چشمگیری کاهش دهید.

با وجود افزایش نرخ دلار، درهم، لیر و… که با استفاده از این ارزها به خارج از کشور سفر می‌کنیم، می‌توانید با گوش دادن به پادکست جولون، هزینه‌ها را به شدت کاهش دهید.

رادیو جولون

رادیو جولون چه موضوعاتی را دنبال میکند

همانطور که ذکر شد، اکثر موضوعاتی که در Radio Joloun ذکر می‌شود، حور محوریت مسافرت و مهاجرت است و با گوش فرا دادن به پادکست جولون، می‌توانید هزینه‌های سفر خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید.

همانطور که ذکر شد، تا به امروز ۳۰ اپیزود کامل در پادکست جولون منتشر شده است که شما را به صورت کامل برای کشورهای مختلف آماده می‌سازد تا سفر خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. با وجود رادیو جولون، دیگر هیچ نگرانی بابت چشیدن طعم غربت وجود ندارد.

البته لازم به ذکر است که در پادکست جولون، صرفا درباره سفر صحبت نشده است و مسائل حاشیه‌ای نیز وجود دارد که می‌تواند به معلومات شما اضافه کند و از این جهت، درباره کشور مقصد، اطلاعات بسیار بیشتری را کسب کنید که می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

اپیزودهای رادیو جولون

همانطور که ذکر شد، تا به امروز بیش از ۳۰ اپیزود از Radio Joloun منتشر شده است که درباره سفر، مهاجرت و… است که می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی کند.

زمانبندی انتشار اپیزود جدید

تاریخ انتشار اپیزود در رادیو جولون طبق نمودار به صورت هر دو هفته الی هر دو ماه یک بار است.

میانگین زمان هر اپیزود

معمولا مدت میانگین برای هر اپیزود در Radio Joloun، یک ساعت است و می‌تواند تا یک و نیم ساعت نیز ادامه پیدا کند.

پرمخاطب‌ترین اپیزود در رادیو جولون

پر مخاطب‌ترین اپیزود رادیو جولون در ناملیک اپیزود هشتم جزایر رنگارنگ است که توانسته است حدود ۵ هزار بار پخش شود. البته لازم به ذکر است که برای پادکست جولون، آمار رسمی ارائه نشده است و از این جهت نمیتوان دید در سایت رسمی و یا دیگر پادکست‌های رسمی به چه میزان اپیزودها بازدید دریافت کردند.

پادکست جولون

اپیزود پیشنهادی راوی

(این قسمت توسط کاربر تکمیل میگردد)

 

 

راه های دسترسی به رادیو جولون

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله
دنبال کردن
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x