Warning: mktime() expects parameter 4 to be int, string given in /home/arashkav/ravipodcast.ir/wp-content/plugins/ultimate-member/includes/core/class-cron.php on line 85
۹ نکته ایمیل مارکتینگی که هر پادکستر باید بداند | کسب درآمد از پادکست به کمک Email Marketing - پادکست راوی

۹ نکته ایمیل مارکتینگی که هر پادکستر باید بداند | کسب درآمد از پادکست به کمک Email Marketing

ایمیل مارکتینگ

نکاتی از ایمیل مارکتینگ برای کمک به کسب درآمد از پادکست

ساخت پادکست در حال تبدیل به یک راه اصلی برای کسب درآمد است. پول زیادی در این زمینه یافت می‌شود و در حال حاضر تنها چیزی که سازنده پادکست را به موفقیت می‌رساند (به غیر از محتوا و نحوه نمایش آن)، مارکتینگ است.

یکی از راه‌های پادکست مارکتینگ که می‌تواند شما را به یکی از ستارگان این کار تبدیل کند، ایمیل مارکتینگ است. این یک فرصت طلایی است که به شما اجازه می‌دهد تا نمایش پادکست شما بسیار بهتر شود.

این همان چیزی است که درباره آن در این مقاله صحبت خواهیم کرد: ویژگی ‌های ایمیل مارکتینگ که به شما در پیشرفت پادکستتان کمک خواهد کرد.(استفاده از ایمیل مارکتینگ پادکست)

برنامه ایمیل مارکتینگ خود را حفظ کنید.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که بسیاری درگیر آن می‌شوند این است که آنها باور دارند که داشتن برنامه برای مارکتینگ آنها را خیلی سریع پایین می‌کشد. این درست نیست.

در حالی که نداشتن برنامه و روش است که شما را به پایین می‌کشاند.

وقتی شما دارای یک برنامه باشید که بتواند تبدیل به یک روش شود، زمان زیادی برای انجام فعالیت های دیگر از جمله آزمایش کردن و یا ایده های جدید دادن به دست می‌آورید زیرا شما زمانتان را صرف رفع مشکلات ناشی از برنامه و روش غلط نخواهید کرد.

بیشتر مشکلاتی که در ایمیل مارکتینگ به وجود می‌آید، قابل حل هستند.

ایمیل مارکتینگ

از پلتفرم های حرفه ای برای ارسال ایمیل‌هایتان استفاده کنید.

بسیاری از پلتفرم های حرفه ای ایمیل شمارا در صفحه نمایش های گوناگون به صورت مناسب نشان می‌دهند. این یکی از قابلیت های کاربردی پلتفرم های ارسال ایمیل است .

ماندگاری، کلید موفقیت

این مهم نیست که تا چه حد ایمیل شما خوب است.اگر گیرنده مورد نظر آن را باز نکند، انگار که اصلا آن ایمیل فرستاده نشده است و همین باعث توقف شما در ایمیل مارکتینگتان می‌شود.

خوب شما در این شرایط چه می‌کنید؟برای چی دوباره آن را نفرستید؟!

شما می‌توانید آن را دوباره برای تمام کسانی که ندیدند ارسال کنید. شاید این طور فکر کنید که کار درستی نیست چون شاید به نظر بیاید که شما به آنها گیر داده اید ولی امکان دارد که آنها نتوانسته باشند ایمیل شما را به دلایل مختلف از جمله گم شدن در انبوهی از ایمیل های دریافتی و یا رفتن ایمیل در قسمت اسپم، باز کنند.

وقتی آن را دوباره می‌فرستید، آن را در قسمت بالای ایمیل‌هایشان قرار می‌دهید تا به راحتی متوجه آن شوند. به علاوه، هیچ مشکلی در فرستادن چندباره ایمیل وجود ندارد. اگر آنها برای بار دوم و سوم به آن توجه‌ای نکردند، آنگاه می‌فهمید که واقعا آن را نمی‌خواهند.

ایمیل مارکتینگ

موضوعات خود را کوتاه کنید.

ایمیل‌ها نباید تکراری و به پست‌های وبلاگ‌های دیگر مربوط باشند و یا نباید دارای تیتر‌های علمی و تحقیقاتی عمیق باشند. اگر واقعا میخواهید که گیرنده شما ایمیل را باز کند، تیتر را بسیار کوتاه و جذاب انتخاب کنید.

راه‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما بتوانید بازدیدهای ایمیلتان را بالا ببرید که می‌توانید آن‌ها را در اینترنت بیابید.

به یاد داشته باشید که تیتر اصلی شما باید موضوع را به خوبی نشان دهد تا خیلی سریع گیرنده آن را باز کند.

شما نیاز دارید که موضوعتان جالب باشد ولی نباید به نکات ریز و ظریف اشاره کند چون در این صورت گیرنده مشتاق به خواندن ادامه داستان نخواهد بود. در حالت ایده‌آل، تیتر شما باید باعث شود تا خواننده بخواهد که درباره آن بیشتر بداند.

شما از همین تکنیک‌ها میتوانید در انتخاب درست تیتر پادکستتان نیز بهره ببرید.همچنین برای کسب درآمد از پادکست خود به وسیله ایمیل مارکتینگ توجه به این نکات ضروری است.

فروش و بازاریابی خود را یکپارچه کنید.

ایمیل مارکت‌کارها دارای دو وسواس اساسی هستند: نرخ‌های باز و کلیک‌‌ها. آنها می‌خواهند بدانند که چه کسانی ایمیل را باز می‌کنند و روی چه چیزی هایی کلیک می‌کنند.

نکته اصلی مارکتینگ کارها این است که محصولات زیاد و خوبی بسازند تا بتوانند آنها را بفروشند.

گفته می‌شود که ایمیل مارکتینگ نباید در فرستادن ایمیل به گیرنده به پایان برسد.

پادکست باید به نحوی باشد که بتوان روی آن کار کرد و آن را ادامه داد. همه‌ی ایمیل‌هایی که از طرف ایمیل مارکتینگ ها به دست ما می‌رسند، تمام دارای یک برنامه کامل و از قبل فکر شده هستند. همه‌ی این نکات میتوانند به شما در بالا بردن شنوندگان پادکستتان کمک کنند.

این خوب است که تیتر شما دارای سوال و جواب باشد.

تیتر همان چیزی است که بیشتر اوقات سردرگمی به وجود می‌آورد. چه اتفاقی می‌افتد وقتی مردمRE یا FWD را در ایمیل می‌بینند؟

بیشتر افراد حس می‌کنند که در حال گیر کردن در مشکلات هستند و نیاز دارند تا کمی اطلاعات به دست آورند و این باعث بالا رفتن بازدیدها از ایمیل شما می‌شود.

البته این راه تنها زمانی کار می‌کند که پرسش و پاسخ‌ها درست و به جا باشند.

این را به یاد داشته باشید که اگر کسی ایمیل شما را باز کند و متوجه دروغ شما شود، آن

میل خواندن ادامه داستان از بین رفته و به تنفر تبدیل می‌شود.

از طرف دیگر، اگرآنها شما را در دادن اطلاعات راستگو بیابند، به کسب اطلاعات بیشتر تمایل نشان می‌دهند.

ایمیل مارکتینگ

کسی را بیابید تا به شما در تولید نسخه جدید و تازه یاری کند.

او باید کسی باشد که در تیم اصلی شما نباشد.

شما به کسی نیاز دارید که به ایمیل شما به طریقی و از جهتی نگاه کند که شما به آن نگاه نکردید.

شما می‌توانید از سرویس‌های نوشتار ارزان نیز برای انجام این کار استفاده کنید.

به تیتر توجه کنید.

ما درباره‌ی تیتر بسیار صحبت کردیم و فقط هم به خاطر مهم بودن این قسمت در ایمیل مارکتینگ است.

بیشتر مردم تلاش می‌کنند تا نمونه مناسبی از ایمیل خوب بدست بیاورند ولی اولین موضوعی که در ذهنشان جاری میشود را به سرعت انتخاب می‌کنند. این طور نباید باشد.

باید به صورت دیگری باشد. زمان زیادی باید برای موضوع صرف کرد و کمی هم زمان باید برای بدنه ایمیل گذاشت. نکته قابل توجه این است که باید ایمیل به طریقی باشد که گیرنده را مشتاق به باز کردن ایمیل و خواندن آن بکند.

شما می‌توانید یک قدم جلو باشید و برای اطمینان از تیتر، از تست هایA/B استفاده کنید.

تیتری که برای ایمیلتان انتخاب می‌کنید میتواند بسیار به ایمیلتان رنگ بدهد و آن را پر اهمیت کند. در نتیجه در ایمیل مارکتینگ و به خصوص در ایمیل مارکتینگ پادکست، انتخاب تیتر مناسب بسیار مهم است.

شما می‌توانید از یک نویسنده استفاده کنید و از آنها بخواهید تا جایی که ممکن است خلاق باشند تا ابهامات را از بین ببرند و بفهمند که گیرندگان چه اطلاعاتی از این ابهامات به دست می‌آورند.

مطمئن باشید که ایمیل‌های شما با خواسته‌های خریداران هم‌خوانی دارد.

شما به عنوان یک پادکست ساز دوست دارید تا با مشتریان خود با راه‌های متفاوتی ارتباط برقرار کنید.

نکته مهم این است که همه چیز را در حوزه موضوع حفظ کنید تا کسانی که در حال گرفتن پیغام‌های شما هستند، دچار سردرگمی نشود.

شما باید بدانید که شنوندگان شما دوست دارند چه پیغام‌هایی روی پادکستتان، وبلاگتان،ایمیلتان و… بیابند و بعد از فهمیدن آن،باید به سراغ کسب اطلاعات و ساخت ایمیل درباره‌ی آنها بروید.

درنهایت اینکه شما به اعضای بیشتر برای گوش دادن نیاز دارید تا درآمد شما افزایش یابد. شما نیاز دارید تا راهی بیابید که بتوانید به کمپین ایمیل مارکتینگتان متصل شوید و اعضای بیشتری را مجذوب خود کنید و در نهایت درآمدتان را افزایش دهید.

نمی توان آسان بودن این مراحل را تضمین کرد ولی خیلی با ارزش است که شما از پادکست خود، موفقیت و همچنین درآمدی حاصل کنید. ایمیل مارکتینگ پادکست این کار را برای شما انجام خواهد داد.

۵/۵ ( ۱ نظر )
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله
دنبال کردن
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x