اسپانسرینگ

پادکست فارسی چند سالی هستش که داره جای خودش رو بین مخاطبین شبکه های مجازی باز میکنه. مخاطبین پادکست فارسی غالبا افرادی هستن که کیفیت محتوا براشون از هر چیزی بیشتر اهمیت داره. افرادی که مشتری پادکست میشن معمولا وفاداری و اعتمادی خاص نسبت به پادکست پیدا میکنن و به صحبت های پادکستر مورد علاقشون تا حد زیادی اعتماد میکنن.

تبلیغ محصول، سرویس و خدمات شما در پادکست راوی به واسطه ارتباط صمیمی که بین پادکستر و مخاطبین برقرار شده به شما کمک میکنه تا قشر بزرگی بابرند آشنا بشن و از شما خرید کنن.

به واسطه اینکه ما بیشترین احترام رو به مخاطبینمون میزاریم و به هیچ عنوان حاضر نیستیم اعتمادی که به زحمت کسبش کردیم رو بفروشیم، قبل از اینکه محصول یا خدمات شمارو تبلیغ کنیم باید از کیفیت اون مطمئن بشیم.

طی پروسه ای که ما اطلاعات لازم رو از شما برای آشنایی با شما و برندتون، و کسب اطمینان از کیفیت محصول و خدماتتون میگیریم کم کم تصویر کلی برای نوشتن تبلیغ مخصوص شما در پادکست تو ذهنمون شکل میگیره و بر اساس اون تصویر و نکاتی که شما علاقه دارید بهش اشاره بشه متن تبلیغاتتون رو مینویسم.

مزایای اسپانسرینگ در پادکست راوی

تماس با ما

برای تسهیل پروسه اسپانسرینگ و هماهنگی های لازم و هر گونه سوال در مورد اسپانسرینگ پادکست راوی میتونید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

آیدی ما در شبکه های اجتماعی