Warning: mktime() expects parameter 4 to be int, string given in /home/arashkav/ravipodcast.ir/wp-content/plugins/ultimate-member/includes/core/class-cron.php on line 85
رادیو مرز Radio Marz | مرضیه رسولی | شنیدن داستان با روایت انسان‌ها - پادکست راوی
نماد سایت پادکست راوی

رادیو مرز Radio Marz | مرضیه رسولی | شنیدن داستان با روایت انسان‌ها

رادیو مرز

پادکست رادیو مرز

روایت انسان‌ها می‌تواند برای همه ما جالب باشد. افرادی که دارای داستان‌های مختلف در زندگی هستند و از هر داستانی می توانیم یک تجربه‌ای را کسب کنیم. رادیو مرز، نام پادکستی است که به شما اجازه می‌دهد تا روایت انسان‌های مختلف را بشنوید و از آنها پند و تجربه کسب کنید. این نوع داستان‌ها می‌تواند برای شما بسیار جالب باشد و به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به آنها گوش فرا دهید. در ادامه برای آشنایی با این پادکست با راوی همراه شوید.

رادیو مرز، شنیدن روایت انسان ها!

با یک نگاه دقیقی که می توان به رادیو مرز داشت، می‌توان دانست که شما می‌توانید با استفاده از این رادیو، اقدام به شنیدن روایت انسان‌های مختلف کنید و ببینید که چه چیزی باعث شده است تا اختلاف بین آدم‌های مختلف ایجاد شود. در واقع با رادیو مرز، می توانید به طور کلی ببینید که اختلافات انسان‌ها، از کجا شروع می‌شود و با گوش فرا دادن به پادکست های آن، می توانید داستان‌های مختلفی را بشنوید و از آن‌ها عبرت بگیرید و یا نکاتی را از آن‌ها در ذهن خود حک کنید.

در حال حاضر ۲۱ اپیزود از این پادکست منتشر شده است و شما می‌توانید تمامی این اپیزودها را در سایت رسمی Radio Marz که در انتهای مقاله برای شما قرار دادیم، بشنوید. تولید کنندگان پادکست در رادیو مرز، خود مخاطبین هستند و داستان‌های خود را برای دیگر افراد در سراسر دنیا و ایران جهت شنیده شدن توسط فارسی زبان‌ها منتشر می کنند. همانطور که ذکر شد، رادیو مرز، پادکستی است که از ایده تا انتشار به مرز جدایی میان آدم‌ها پرداخته است. این مرز جدایی می تواند میان یک زوج باشد و یا اینکه مرز جدایی یک دوست باشد. در رادیو مرز، پادکست‌هایی منتشر شده است که می تواند روحیه شما را تغییر دهد. ممکن است در گذشته برای شما اتفاق بدی رخ داده باشد و حال با عمومی‌تر شدن موضوع، می‌توانید میزان درد و آزار و اذیت شدن ها در گذشته را برای خود کاهش دهید. از این جهت پیشنهاد می‌شود تا اپیزودهای این پادکست را دنبال کنید و با مشارکت در پادکست، به سایت این پادکست کمک کنید تا موضوعات بیشتری را برای شما ایجاد کند.

رادیو مرز چه موضوعاتی را دنبال میکند

در Radio Marz، شما می‌توانید موضوعات مختلفی را دنبال کنید که همگی آنها، در رابطه با مرز جدایی میان انسان ها ایجاد شده است و با گوش فرا دادن به پادکست‌های آن، می توانید ذهن خود را برای شرایط و موقعیت‌هایی که در آینده برای شما رخ می دهد، تقویت کنید و از به وجود آمدن شوک‌هایی که ممکن است سالهای سال در ذهن شما ماندگار شود، جلوگیری کنید. مطمئنا کسی که این پادکست را ایجاد کرده است، هدف خاصی را به دنبال داشته است و آن هدف هم چیزی نیست، جز اینکه انسان‌ها بتوانند با زندگی خود، بهتر کنار بیایند و از این جهت کیفیت زندگی انسا‌ن‌های مختلف در ایران و خارج از ایران، بهبود پیدا کند.

صرفا در اپیزودهای Radio Marz، درباره مسائل جدایی از همسر صحبت نشده است. بلکه داستان‌هایی وجود دارد که افراد اقدام به خودکشی کردند، در مدارس دولتی درس خواندند، در شغل و کاسبی خود دچار مشکل شده اند و… که همگی آنها می تواند یک روایت جدایی را برای شما به ارمغان آورد و از آن‌ها درس بگیرید.

اپیزود های رادیو مرز

تا به امروز ۲۱ اپیزود از روایت های مختلف انسان‌ها در این پادکست منتشر شده است.

زمانبندی انتشار اپیزود جدید

تاریخ انتشار اپیزود در رادیو مرز ثابت نیست، اما طبق نمودار انتشار اپیزودها می توان گفت به صورت ماهانه یک اپیزود منتشر می شود.

میانگین زمان هر اپیزود

معمولا مدت میانگین برای هر اپیزود در رادیو مرز، یک ساعت می باشد و می تواند تا یک و نیم ساعت نیز ادامه پیدا کند.

پرمخاطب ترین اپیزود

پر مخاطب‌ترین اپیزود رادیو مرز در ناملیک اپیزود هفدهم با نام افغانستانی‌ها می باشد که بیش از ۳۸۰۰ بار شنیده شده است. تمامی ۲۱ اپیزود در سایت ناملیک منتشر شده است و شما می‌توانید به راحتی به تمام اپیزودهای این پادکست دسترسی داشته باشید.

اپیزود پیشنهادی راوی

(این قسمت توسط کاربر تکمیل میگردد)

 

راه های دسترسی به رادیو مرز

 

 

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله
خروج از نسخه موبایل