Warning: A non-numeric value encountered in /home/arashkav/ravipodcast.ir/wp-content/plugins/ultimate-member/includes/core/class-cron.php on line 83

Warning: mktime() expects parameter 4 to be int, string given in /home/arashkav/ravipodcast.ir/wp-content/plugins/ultimate-member/includes/core/class-cron.php on line 85
دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست بدون copyright | معرفی 5 سایت برای دانلود - پادکست راوی

دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست بدون copyright | معرفی ۵ سایت برای دانلود

چگونه آهنگ های مورد نظر را جست و جو کنید

دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست

امروزه رسانه های مختلفی در حال ارائه اطلاعات و انتقال محتوا به کاربران هستند. فعالان هر رسانه نیز تدابیر مختلفی را برای بهبود کیفیت رسانه های خود اندیشیده، و به کار بسته اند. طبیعتا این تصاویر وابستگی بالایی به ماهیت رسانه مورد بحث دارد. به عنوان مثال کسانی که در تولید محتوای متنی فعالیت دارند میتوانند با استفاده از قالب ها و تصاویر گرافیکی برای متن خود، جذابیت بالایی را برای متن خود ایجاد کنند. همینطور کسانی که در تولید محتوای ویدئویی دستی دارند، از جلوه های گرافیکی و افکت های مختلفی برای بهبود نتیجه کار استفاده میکنند. در صنعت پادکست اما ویژگی های سمعی و بصری زیادی وجود دارد که میتواند به ارتقای کیفیت کار شما کمک کند و باعث گیرایی بهتر کار شما و جذب مخاطب برای شما شود. یکی از مهم ترین این عناصر استفاده از موسیقی و آهنگ در پادکست هاست. در ادامه این مطلب ما توضیحاتی در مورد روش های دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست ارائه خواهیم کرد.

 

دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست ، نکات و پیچیدگی ها

همانطور که گفته شد شما برای جذابیت پادکست خود میتوانید از ویژگی های مختلف شنیداری مانند آهنگ و حتی از ویژگی های دیداری و گرافیکی مانند ادیوگرام ها و ویدئو سازی پادکست خود مانند آنچه که برنامه هدلاین برایتان فراهم میکند استفاده کنید. در این مطلب ما نکاتی را در مورد استفاده از موسیقی در پادکست برای شما ارائه خواهیم داد.

دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست

برای استفاده از موسیقی در پادکست خود، شما علاوه بر روانشناسی موسیقی و اینکه موسیقی مورد نظر با مضمون و مفهوم پادکست شما همخوانی دارد یا خیر، باید به این نکته توجه داشته باشید که، کپی رایت آن رعایت شده باشد. این به این معناست که شما نمی توانید هر آهنگی را در پادکست خود استفاده کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید قانون کپی رایت است. در صورتی که شما از موسیقی که حق کپی رایت دارد در پادکست خود استفاده کرده و از شما شکایت شود. شما ملزم  به پرداخت جریمه خواهید شد. همینطور پادگیر ها و هاست های مختلف در صورت عدم رعایت این قانون انتشار پادکست های شما را متوقف کرده و آن ها را مسدود می کنند. شما باید از آهنگ هایی در پادکست خود استفاده کنید که اصطلاحا Royalty-Free هستند، و استفاده از آن ها برای عموم آزاد است.

دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست

پس شما برای تامین موسیقی و یا افکت های صدای مورد نیاز خود باید به دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست بپردازید. دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست کار ساده ای است که روش خاص خود را دارد. شما می توانید دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست را از طریق هر سایتی انجام دهید. اما باید روش پیدا کردن محتوای مورد نیاز خود را بدانید. اطلاع از چگونگی جستجو اصل مهمی در دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست می باشد. اجازه دهید در ادامه ابتدا به بررسی سایت های دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست بپردازیم، سپس روش جستجو و یافتن آهنگ را نیز به طور کامل توضیح خواهیم داد.

بهترین سایت های دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست

سایت های زیادی را می توان عنوان کرد که به ارائه موسیقی های سمپل و افکت های صدا می پردازند و شما میتوانید برای دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست به آنها مراجعه کنید در این بخش ما ۵ سایت پرکاربرد و مفید که دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست را برای شما ممکن می سازند به شما معرفی می کنیم:

Free Music Archive

این سایت اینترنتی که با دامنه freemusicarchive.org در دسترس میباشد، یکی از بهترین سایت های دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست است که به جمع آوری و ارائه فایل های صوتی مختلف از هزاران تولید کننده در سراسر جهان می پردازد، و این فایل ها را در اختیار شما قرار میدهد.

Free Music Archive

Incompetech

این سایت دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست را میتوان یکی از سایت های قدیمی و خوش نام در ارائه فایل های صوتی و آهنگ های مختلف دانست. این سایت که بنیانگذار آن یک آهنگ ساز آمریکایی به نام Kevin MacLeod می باشد، دسترسی به هزاران موسیقی و فایل صوتی مختلف را به شما ارائه می دهد. شما با ورود به این سایت می توانید به طیف وسیعی از موسیقی های Royalty-Free، در زمینه های مختلف دست پیدا کنید.

Incompetech

Free-Stock-Music

یک وب سایت فوق العاده برای دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست، ویدئو های یوتیوب، تیزر های تبلیغاتی، وبلاگ ها و سایر مواردی که نیاز به موسیقی دارند. این وبسایت طیف وسیعی از موسیقی های مختلف را بر اساس ژانر مرتب کرده و در اختیار کاربران خود می گذارد. همچنین گزینه های جست و جوی زیادی نیز در این وبسایت موجود دارد که میتواند به شما را در دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست کمک درخور توجهی بکند.

YouTube Audio Library

موردی که شاید خیلی از افراد از آن اطلاع نداشته باشند این است که یوتیوب برای شما یک کتابخانه کامل از آهنگ ها و فایل های صوتی Royalty-Free را فراهم میکند. شما میتوانید استفاده خوبی از این کتابخانه در دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست داشته باشید. همینطور فیلتر های جست و جوی خوبی نیز بر اساس ژانر، مدت زمان، نوع ساز، مود آهنگ و مواردی از این دست برای شما موجود است.

YouTube Audio Library

Freesound

این سایت نیز یکی از سایت های معتبر و خوبی است که به ارائه موسیقی های Royalty-Free برای استفاده در پادست و سایر موارد مشابه می پردازد. آغاز به کار وبسایت Freesound از سال ۲۰۰۵ میباشد و میتوان آن را به عنوان یکی از یاست های با تجربه و قدیمی در دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست معرفی کرد. این سایت دسترسی مناسبی را به هزاران فایل صوتی مختلف برای شما فراهم می کند.

چگونه آهنگ های مورد نظر خود را جست و جو کنید

برای دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست شما مشکل خاصی نخواهید داشت. به سایت مورد نظر خود رفته و روی آهنگ مورد نظر کلیک میکنید. بعد از کلیک بر لینک دانلود، بارگیری آغاز میشود. اما نکته اساسی و مهم اینجاست که شما روی چه آهنگی کلیک کنید و چگونه صدا ها  افکت های مورد نظر خود را جست و جو کنید. همانطور که مشاهده کردید این جست و جو ها باید به زبان انگلیسی باشد. سایت های کمی وجود دارند که به زبان فارسی به ارائه افکت های صدا می پردازند. و خیلی از آن ها نیز غیر رایگان بوده و دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست با زبان فارسی کار مشکلی است.

پس حتما جست و جوی خود را به زبان انگلیسی انجام دهید. در صورتی که اطلاع کافی از اصطلاحات و زبان انگلیسی دارید به هیچ وجه نگران نباشید شما میتوانید با استفاده از مترجم گوگل یا همان Google Translate کلید واژه های مورد نظر خود را ترجمه کرده و آن ها را در سایت های ذکر شده جست و جو کنید. این ویژگی گوگل کمک خوبی در دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست، به شما ارائه می دهد.

چگونه آهنگ های مورد نظر را جست و جو کنید

به طور کلی می توان گفت دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست یک پروسه سه مرحله ای است. در مرحله اول شما باید یک نیاز سنجی انجام داده و آهنگ های مورد نیاز خود را شناسایی کنید. مرحله دوم کلید واژه خود را تعیین کنید و در صورت نداشتن دانش کافی برای اینکار با استفاده از Google Translate این کار را انجام دهید. در مرحله شوم به یکی از سایت های ذکر شده رفته جستجو و دانلود آهنگ خود را انجام دهید. امیدواریم مطالب ارائه شده در رابطه با دانلود آهنگ های رایگان برای پادکست توانسته باشد نیاز های شما را برطرف کند.

۴.۵ ۲ votes
امتیازدهی به مقاله
دنبال کردن
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x